۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

اشنايي با من







من سيامک ميرزاپور سازنده تار و سه‏تار هستم.

فعاليت موسيقي را در سال 1372 با نوازندگي تار و سه‏تار اغاز نمودم.
سال 1376 بدون استاد و فقط با الگو برداري از تاري که داشتم با ابزارهاي بسيار ابتدايي شروع به ساخت يک تار نمودم.
تا سال 1381 ساخت تار و سه‏تار را به صورت نيمه وقت ادامه دادم.
سال 1381 در تهران ساخت سازهاي ايراني از جمله تار وسه‏تار و تنبور را به صورت جدي و تمام وقت اغاز نمودم.
سال 1386با راهنماييهاي بي دريغ استاد کيوان ساکت توانستم الگو وصنعت و صداي ساز هايم را ارتقا بخشم و تا به حال افتخار بهره گيري از محضر ايشان را دارم .
در سال 1387 در نمايشگاه دو سالانه نگاره هاي چوبي در سازمان ميراث فرهنگي شرکت کردم وساز هايم به عنوان اثر برگزيده نمايشگاه انتخاب گرديد.
در انجمن ساز سازان خانه موسيقي عضويت درجه يک دارم.
در ضمن در اين راه از تجربيات اساتيد بي بديل موسيقي ايراني استاد ابراهيم قنبري مهر، استاد محمد رضا شجريان و استاد محمد رضا ژاله بهره برده‏ام.

با ارزوي موفقيت براي تمام فعالان موسيقي ايراني

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر