۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه

تور كنسرتهاي استاد كيوان ساكت در آمريكا و كانادا

استاد کيوان ساکت، نوازنده تواناي تار و سه تار که يکي از پرکارترين هنرمندان اهل موسيقي در سال هاي اخير محسوب مي شود بهار امسال در شهرهاي ونکوور، مونترال، تورنتو، اوتاوا، لس آنجلس، سن ديگو و سن خوزه به اجراي کنسرت ميپردازد.
استاد ساکت در گفت وگو با ايلنا گفت: اين کنسرت از 20 فروردين ماه در ونکوور آغاز مي  شود و پس از 10 روز و با برگزاري مسترکلاس و کارگاه آموزشي در کانادا به پايان مي رسد. سپس در لس آنجلس، سن ديگو و سن خوزه کنسرت خواهيم داشت و در واشنگتن هم يک مسترکلاس و کارگاه آموزشي برگزار خواهم کرد.
ايشان  به نحوه برگزاري اين کنسرت ها اشاره کرد: اين کنسرت ها در دو بخش تک نوازي تار و سه تار توسط خودم و بخش ديگر هم گروه نوازي تار، سنتور، کمانچه، تنبک و خواننده روي صحنه خواهد رفت. اعضاي گروه وزيري در اين سفر مرا همراهي نمي کنند بلکه اين تور، با ترکيبي از هنرمندان ساکن خارج از کشور، تشکيل خواهد شد.
وي در پاسخ به اين سئوال که آيا برنامه اجراي کنسرتي داخلي کشور دارد يا نه; عنوان کرد: فعلا برنامه اي براي اجرا در داخل کشور ندارم. فکر مي کنم ساير هنرمندان طراز اول کشور هم برنامه اي ندارند.
کيوان ساکت طي چند سال اخير; ارکسترهاي محلي کرمان، گرگان، شيراز و اصفهان را با حضور نوازندگان جوان ساکن اين شهرها تاسيس و رهبري کرده است.    

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر